Postadres
Hockeyclub Leerdam
Bruininxdeelsekade 4
4143 LM Leerdam
Bezoekadres
Sportpark Glaspark
Bruininxdeelsekade 4
4143 LM Leerdam
0345 612307
[email protected]
Klik voor meer informatie over de betreffende categorie |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected] |
05 Materiaal | |
05a Materialencommissie | |
De materialen commissie ([email protected]) is verantwoordelijk voor de inkoop van materialen, het beheer van de voorraad en het onderhoud van materialen, de opslag van materialen in het clubgebouw en zorgt daarnaast voor de uitgifte en inname van materialen aan de teamcoaches en trainers. Verantwoording Afbakening werkgebied
Materialen ten behoeve van de inrichting van het veld en de zaal behoren niet toe aan de materialencommissie (o.a. vaste goals en balken voor in de zaal). Ook materialen benodigd voor de (aankleding van) de kantine of materialen t.b.v. specifieke clubactiviteiten (partytent, prijzen, etc.) vallen niet onder het beheer van de materialencommissie. Wel kan het zo zijn dat dergelijke materialen, in overleg met de materialencommissie, in de materialenopslag worden opgeslagen. Daarnaast kan gebruik gemaakt worden van de contacten die de materialencommissie heeft met bestaande leveranciers.
|
|
05d Materialenoverzicht | |
De materialencommissie streeft naar zoveel mogelijk standaardisatie van de gebruikte materialen. Er zijn standaard materialensets beschikbaar voor:
De
samenstelling van deze sets is uitgewerkt in de bijlage "materialenoverzicht”.
Naast deze standaard sets is er een algemene reservevoorraad, welke wordt
beheert door de materialencommissie.
|
|
05e Gebruik van trainingsmaterialen | |
Alle trainingsmaterialen zijn beschikbaar in de materialenopslag in het clubgebouw. Deze materialen staan in een stelling. Het ballenkanon wordt opgeslagen in een aparte, afgesloten locker. Voor aanvang van de training worden de benodigde materialen door de hoofdtrainer gepakt en met behulp van een bolderkar naar het veld vervoerd. Na afloop van de training worden de materialen weer terug gezet op hun plek en wordt de (lege) bolderkar teruggezet. Alle
trainers ontvangen voor aanvang van het seizoen de sleutel van de
materialenopslag en een instructie waarin staat hoe men om dient te gaan met de
materialen en de materialenopslag. Deze instructie is ook zichtbaar op de deur
van de materialenopslag. De sleutel van de locker van het ballenkanon wordt
alleen uitgereikt aan de keeperstrainer en de hoofdtrainers. Alle sleutel(s)
worden na afloop van het seizoen weer ingeleverd.
|
|
05f Uitgifte en inname van teamsets | |
De teamsets worden jaarlijks (voor aanvang van het veldseizoen), in het clubgebouw uitgegeven aan de (hoofd)coach van ieder team en worden na afloop van het seizoen (uiterlijk 30 juni) weer ingeleverd. De teamsets voor de zaal worden separaat uitgereikt en weer ingenomen. De coaches ontvangen een uitnodiging voor de uitgifte en inname van materialen. De
teamcoaches zijn verantwoordelijk voor het beheer van materialen uit de
teamsets gedurende het seizoen en zorgen ervoor dat de set compleet weer wordt
ingeleverd. Eventuele schade of
vermissingen dienen gedurende het seizoen te worden gemeld bij de
materialencommissie. Bij het overhandigen van de teamsets wordt een "uitgiftebrief
materialensets coaches” besproken (zie bijlage) waarin de afspraken staan over
het gebruik van de ter beschikking gestelde materialen. Bij de uitgifte worden
ook de keepers uitgenodigd, zodat de keepersuitrusting kan worden gepast. De
overeenkomst wordt door de betreffende coach ondertekend.
|
|
05g Richtlijnen en tips voor het beheer van de materialen | |
Verzorg de spullen alsof ze van jezelf zijn! In de tas zit voor minimaal €1.000 aan materialen!!! |
|
deze week | dit seizoen |
gewonnen gelijk verloren |